lauantai 6. huhtikuuta 2013

Heissulivei

Huomasinkin vasta äsken, että olin laittanut väärän kuvan Minni-töppösistä viime postaukseen, eli tässä oikea kuva.




Sain juuri valmiiksi myös ne kokoa 30 olevat.
Ne tulee tässä.



Novitan kanssa kävikin niin oudosti, etten tiedä oikein, että ketä pitäisi moittia, eli...
Laitoin tulikivenkatkuisen viestin novitalle, että lankojani ei ole vieläkään tullut. Sieltä tuli viesti nopeasti, missä näkyi päivämäärät milloin minulle on laitettu postista viestiä, että paketti on saapunut. Viestejä oli laitettu kaksi, eli eka ilmoitus ja toinen ilmoitus.
Itse olen tosi tarkka kaikkien postien ja viestien suhteen ja varsinkin, kun olen odottanut tätä pakettia, niin multa ei kyllä mikään ilmoitus ole mennyt unholaan, eli en ole saanut mitään viestiä, että paketti olisi postissa.
Novitalta lupasivat lähettää paketin takaisin tulemaan, kunhan saavat sen niille palautuspostina.
Torstaina ilmoittivat, että paketti on tulossa ja eilen illalla tuli viesti, että paketti on noudettavista lähisivasta.
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin...

Nyt lähdenkin hakemaan pakettia. Taidankin ottaa siitä oikein kuvankin. Ainakin omasta mielestäni sieltä on paljon lankaa tulossa.

1 kommentti:

  1. Hei, postin sekoilut ovat minun kohdallani ihan arkipäivää!! Pyydänkin nykyään aina, jos vaan mahdollista, lähettäjältä seurantakoodin.

    VastaaPoista